svar på frågestund...

Melissa<3 om Frågestund:

Hataru mäj ? :P<333

Svar: Varför skulle jag göra det? :o


lili om Frågestund:
Gör du gratis headers ;) ? <3

Svar Jaa såklart!<3

Emelie´<3 om Frågestund:
1, läser d min blogg ?
2, gilalr du mej ?
3, mr mkt i statistik har du?
4, på "G" med nån ?
5, hr länga har du spekat forboll ?
6, var dte tråkiga frågor ?

älsareej <333333

jag har oxå frågestund så akn du fråga ngt där ? <3

Svar: 1. Aa jag läser den! läser du min?
2. Ja jag gillar dig asso inte lebb men som kompis
3. Jag vet inte brukar ha olika jag brukar ha kanske 20 på kvällarna för på dagarna har jag inte så mycket läsare.
4. Nee nt på g me nån!!
5. Jag börja på fotboll i förra somran nån gång
6. nee men kan du stava rätt hahahha?*


 Nu orkar jag inte svara på fler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0