..

Hejsan!


Sry att jag inte bloggat på hela dagen och skulle blogga ett inlägg igår igentligen om min statistik men lägger ut bild imorn hinner inte idag. Men idag så har jag varit i stinsen med Viktoria, Linnea, Nursen, Melissa och lite Evelin.
Men iallafall när alla vi hade tänkt och åka hem så kom Evelin så då va vi me henne. Nursen fick skjuts och Linnea fick skjuts (stavning) Så då åkte jag Vickan, Evelin o Melissa till norrviken :) och vickan gick hem till sig så jag melissa o evelin gick hem till hugo och gjorde ingeting typ snackade med honom sen gick vi till ica och jag träffade vickan,  sen klockan 7 så blev Melissa och Evelin hämtade och sen gick jag hem till mig och vickan hem t sig :) asso jag vet jag skriver konstiga inlägg man fattar typ inget haha. Satt just nu sitter jag och lyssnar på musik, jag bloggar och jag är inne på facebook o skype :) Men nu skriver jag inge mer för jag ska kolla på solsidan! <3


Ciaociao

Kommentarer
Postat av: Melissa<3

BÄSTA dagen me er !! :P <33

2011-03-19 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0