Sofia o typ någon mer ville jag ska blogga ...

Hejhej!

Idag är det fredag. Och efter skolan så åkte jag till stinsen med några orkar inte säga vilka men det va nice ;P ...
Sen så efter åkte jag hem sen åkte jag hem till farmor hon kom o hämta mig o min brorsa :) satt just nu e vi hos farmor ;) ah men iaf min pappa är också är och han bah gav mig en mini bärbar data så ja nu har jag fått en ny data fett snäääääääll pappa jag har<3 hihi satt just nu så är jag inne på den kul kul bloggar pallar inte fb hah <3
aja vill ladda ner något spel på data men jag spelar spel på ipod ist hih hah <3
Ajaaaa men imorn bloggar jag kanske ska hem från farmor då ;P <3 för venne om jag bloggar när jag kommer hem från farmor för jag måste lägga mig tidigt det är ju lördag då men asso jag ska spela cup på söndag eller fan juste vi ska samlas 1 satt jaaa då hinner jag ju fan blogga haha ;P <333333333333333333333333333333333

Aja men nu lägger jag kanske upp en bild om jag lyckas hih <3333




haha lyckas men inte världens bästa bild men jag pallar inte kolla igenom alla bilder ;P <3


AJA HEJDÅ !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0