Shoo <3

Idag så har jag typ vart med Viktoria hela dagen kul jag e med hon nu med <3333333
Vi ska snart hem till emelie vi ska sova över där hon fyller år så partyyyyyyy YEAH... Eller  vi ska inte dit förnst typ klockan 6 så ..... Men Linnéa kommer snart hit för hon ska oxå dit så vi ska t Emelie tsm. Så just nu sitter ja med Viktoria typ fixar oss eller vi e typ klara men vi smsar oliiikaaaa :D........ Men nu så bloggar jág inte mer lägger ut lite bilder...



Dagens outfit<3

Jag: Skinn jacka från Kappahl
Tjock tröja från vet inte
Byxor Från Joy

Viktoria: Linne från Ginatricot
Adidas Byxor från Stadium


Jag o Vickan <333333


cooooooola vi <33


Cp men bjuuder... <3


Den va oxå cp men vi bjuuder alltid //vickan !<333





Don't forget us<3

Ciao Ciao Natha och Vickan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0