Test<3

Fjortis

Mitt utseende är mitt liv [X]
Folk har kallat mig korkad [x]
Folk har kallat mig fjortis [X(helt osant ofc, mina kompisar retades bara..)
Jag lyssnar på remixade babyröster [/] (faktis ibland)
Jag är blond [ ]
Jag tycker att jag är snygg[ ]
Jag festar varje helg [ ]
Jag röker [ ]
Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör [ ]
Totalt: 3.5

Emo

Jag lyssnar på emo [ ]
Jag är piercad [ ]
Jag har svart hår [ ]
Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter [ ]
Jag gråter ofta [ ]
Jag skär mig/har skurit mig [ ]
Jag vet vad sXe står för [ ]
Jag har snelugg [/]
Jag spelar i ett band [ ]
Jag använder kajal/eyeliner [ ]
Jag har blivit kallad emo [ ]
Totalt: 0.5

Snobb

Nästan alla mina kläder är märkeskläder [ ]
Jag använder mycket hårgelé [ ]
Pappa betalar [x] 
Jag åker utomlands varje år [x]
Jag spelar golf [
Jag har blivit kallad snobb/brat [ ]
Jag har blivit kallad korkad [/]
Jag posar på mitt klassfoto [/]
Jag är solbränd året om [/(Njaa, solar inte alltid i thailand)
Jag äter på resturang varje vecka[ ]
Totalt: 3.5

Ghetto-kid

Jag använder keps varje dag [ ]
Jag använder stora munktröjor [X]
Jag har häng [ ]
Har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet [ ]
Jag andvänder ord som "din mamma", "mannen" och "yo"[/(bara ngra ord men skojar bara med vänner)
Jag hejar på mina polare med en dunk i ryggen [ ] 
Jag lyssnar på hip-hop [X]
Jag har slagit ner någon [X] (hahah blev arg ... XD)
Jag har hamnat i bråk med polisen [ ]
Jag hamnar ofta i bråk [ ]
Jag skolkar ofta [ ]
Totalt: 3.5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0