Test<3

KÄRLEK
1. Är du singel nu? nää
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa det klart !
3. Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? Jaa ?? hha :P
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
5. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nej vrf skulle jag vilja
6. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nej
7. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja
8. Sparat något från ett gammalt förhållande? Näpp
9. Somnat gråtande pga kärleken? Ja
10. Varit otrogen? nej fan eller och det skulle aldrig hända att jag e otrogen
11. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? typ 1 vecka hahah
12. Har du någonsin varit kär? Ohh fan
13. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Hur ska jag veta? :O

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? Klart  jag har
2. Är du ofta med dina vänner? Det klart
3. Säg namnet på en riktigt bra vän? Viktoria och Linnea
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Japp
5. Har du hatat din bästa vän? kanske nån gång
6. Litar du på din bästa vän? Jaah
7. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ahh
8. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? jopp
9. Vart bor din bästa vän? Norrviken
10. Vilken kompis var du senast med? Typ Moa, Sofia o Elise
11. Har du många kompisar i din klass? Ohh fyfan typ alla<33
12. Vilka/Vem är du mest med i din klass och pararell klass på skolan? Viktoria och Linnéa ofc<33
13. En vän som du känt sen du var liten? Kommer inte ihåg någon :P<33

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Typ Vickan<33
2. Sov med dig i samma säng? Hur fan ska jag komma ihåg ?
3. Du delade ett riktigt skratt med? Med Viktoria och Emelie =O <333
4. Du gick på bio med? Viktoria och Sofia
5. Du gick på stan med? Typ venne fett längesen jue
6. Du ringde? Sofia :P<33
7. Skickade ett sms till dig? Philip eller Oscar
8. Du kramade? Typ Vickan eller någon
9. Gjorde dig mycket ledsen/besviken? Kan nte säga de<3
10. Du skrev med på msn? Asso liksom jag brukar inte vara inne på Msn
11. Gav dig en komplimang? Typ mååånga :P<33
12. Du kollade på film med? Emelie och Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0