Nooo rubrik

Hej jaag har gjort en ny header och en ny bakgrund vad tycks komentera :P
Men jag bloggade inte igår så jag berättar nu vad jag gjorde joo jag va med Viktoria och emelie och sen typ
gick vi runt över allt haha :P vi spelade fotbolls och så sen gick vi typ hem till Viktoria sen typ var vi på i hennes rum och vi typ gick runt asso vi gick överallt satt man inte kan beskriva vart eller just det från början var jag med Sofia och vi åkte upp till Vibyplan och träffade Viktoria, Wilma och Lollo och sen kom Emelie efter åt sen var det typ as kalt så vi tog bussen till norrviken sen typ åkte vi hem till Viktoria sen typ kolla vi på datorn sen på kvällen kolla vi på skräck film i typ 10 minuter sen sen efter så hade vi godis kriig asso omg jag lovar er vi fick skratt atack men jag skriver typ mer ikväll för att jag ska ut nu hejdå :D<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0