Läxa och skiit <33

Tjenare jag har inte bloggat på länge nää jag vet men igentligen skulla madicken också blogga förrut men hon hann inte tyvärr hon får göra det någon annan gång men just nu sitter jag och gör läxaa trååkigt. Men idag slutade vi skolan klockan 13:40 vår sista lektion var idrott men sen efter det så var jag med två kompisar vi gick till en park :D<3 Sen kom Viktoria och Alva kul kul sen drog jag och en kompis till IP kollade på grabbarnas träning just for fun xD <33 Men jag kommer inte hinna blogga så mycket för att jag har fotbolls träning på Måndagar och Onsdagar sen typ gör jag läxor på kvällen sen e jag med kompisar ute till 20:00 Eller liksom kanske tidigare och liksom att jag gör läxor efter jag kommer hem ahhh ni fattar nog men sen typ sover jag tidigt klockan 21:30 sen så hinner jag inte blogga på morgonen men jag försöker blogga så mycket jag kan till exempel nu :D <33
Asso jag gör läxa nu oxå medans jag spelar data sen typ får jag damp för att jag inte kan logga in på facebook dåligt som fään asso jag kanske bloggar i helgen då kan jag blogga på morgonen ska försöka göra det imorn med det gör jag nog eller hoppas det :P <33 Men jag pallar typ inte blogga så mycket och det e bara för att typ inga lääser min blogg !! Jag kanske ska börja använda en blogg med Viktoria oxå satt då kommer jag blogga på den och den häär :D <333 LÖVE LÖVE LÖVE  haha men jag typ bloggar mer skriver kaanske igen imorn haha :D :P :O
Läs http://ifyoulove.blogg.se & http://alltomlinneah.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0