fotboll

Tjena då har man haft fotbolls träning som det står på rubriken men innan det så har jag vart med Elise vi hade typ varit med Viktoria, Emelie, Max, Angelo, Daniel, Philip, Hugo och så vidare sen så drog vi hem till Elise jag och hon sen typ var vi uppe på hennes rum och byte om till fotbolls kläder sen drog vi tee IP där var danne O Hugo sen typ var klockan 5 något dårra sen drog dom. Dom skulle typ ha möte för att dom hade variit lite lite knasiga i klass rummet nää men dom hade typ busat eller vad jag ska säga satt dom och typ fler killar snackade med sina föräldrar och med lärarna satt jag och elise var lite då på biiiga gungan sen drog vi till IP och där var några av min brorsas kompisar där satt jag åkte på typ en av doms long board kul kul sen typ 20 över 5 hade jag träning och efter träningen så drog jag hem och nu e jaag här och försöker hitta kläder till imorn jag har skol fotografering men jag kommer nog skriva i bloggen imorn asso jag hittar inga fina men gör nog det till sluut <3 Men nu pallar jag inte skriva mer...
Tack alla som läste // CIAO NATHALIE<3<3<3
Dagens låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0