Tyresöö

Tjenare här sitter jag i tyresö kul kul jag har inte gjort så mycket när jag kom hit så typ spela jag data haha sen typ lekt med min lillebror hela tiden asso jag lovar han kryper över allt och nu typ står han mot bordet och typ skriker och slår på bordet
 
haha kolla bild


Haha såå sweetiii

Haha suddig :P <33


Men just nu så kollar jag på idol och typ kollar på min lillebror när han slår på bordet fett ruuuulig han ee liksom
haha men asso jag brukar typ aldrig kolla på idol men nu e det spännande haha skojar bara
Och chattar med den sötizzen Oscar hahah :P ♥
Men nu pallar jag inte skriva mer skriver kanske mer senare just nu har vi ''typ gäster'' Men dom e och snackar med mamma och min styv pappa men dom ska typ tagga alldeles straaax :P ♥♥

Lägger ut en bild på mej så här ser jag ut just nu:



Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0