Tråkar

Hejsan här sitter man och har tråkigt men ikväll blir det kul då är man då liksom på fotbolls kväll hos vår tränare och hans barn ''Elin & Anna'' asso vi ska typ äta pizza, godis och läsk sen ska vi kolla på en film som heter Goal det är fotbolls film asso ahhh... :D<3 Men nästa inlägg så svarar jag på fråge stund men nu då lyssnar jag på Justin Bieber musik oxå och sen är jag inne på Facebook och msn :D men nu skriver jag inget. Jag har sovit hos elise satt nu sitter jag här med henne och hon dampar på sitt hår hon plattar sitt hår xD :D <333333 asso blir skrämd av henne hon skriker som innåt helvete


Men idag blir det ingen dagens låt tror jag :P <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0