Svar på frågestund

Della om Fråge stund:
Tycker du är söt? (FÖR DET ÄR DU!!!!!!!!!!!)
Kär i någon?
Favoritlåt?

Svar: Nej jag tycker inte att jag är söt för att det är du :D <333
I have bfriend :P<333
Justin Bieber- Down To Earth


Cornelia om Fråge stund:
1. Favoritfilm? :)
2. Pinsammaste som hänt dig? :)
3. Msn/Facebook? :)
4. Gillar du mig? :)
Svar: Haha kollar inte så mycket på film.
haha halkat i klass rummet
Facebook ofc
Ja det är klart !<3333

Anonym om Fråge stund: Singel?
Gillar?
Bästa vän?


Svar: Osciii
Cornelia, Ebba, Viktoria och Linnéa & Emmy osv


emmy pemmmmmmmy om Fråge stund:
1. vad är det bästa du vet att göra på fritiden?
2. vem är din bästa vän forever!?
3. vad gör du just nu?


Svar: Vara med kompisar och spela fotboll
Typ Viktoria och du och mååångaaaaa fleeeeeeeeer:D <333
Sitter och Webbar med Casse

hej jag är en tönt om Fråge stund:
vad heter killen u är kär/gillar mest? skriv både för och efternamn?
äru 00?

Svar: Du det står och varför skulle jag säga det din tönt ? hahah det står ju att du e tönt :P
Mm jag är 00a och vem e du ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0