Heeeeeeeeeeej

Tjena !<3

Idag så vaknade jag med att min lillebrorsa krypte till mej och låg brevid mej sen så kröp han på mej.
Sen när jag vakna så lekte jag med min lillebror, han har lärt sej att gå ner från sängen (själv asso).
Sen efter jag lekte med honom eller jag gör fortfarénde det men ah då så åt jag frukost och mamma matade vincent (vincent = lillebror). Sen så lekte jag med vincent igen asso jag leker med honom typ helaa tideeeeeen :D <333
Och sen så har jag bara varit inne på facebook och msn :D ;) <33 Men exakt just nu så sitter jag inne på facebook, bloggen, msn och leker med min lillebror låssas hammare som låter :D hahahah men idag kommer jag till Norrviken senare idag och imorgon blirre back to school hahah booooring och jag längtar fettma med mycket till onsdag vi har elevenseval hel dag och då kommer jag ha fotboll kul kul men imorn blirre faktis träning med fotboll.
Men jag pallar inte skriva något mer jag kanske bloggar mer i kväll men jag lovar inget :)


Dagens låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0