BLOGG BLOGG HÖST LOV BLOGG BLOGG

hejhej blogg läsare ! <33
Idag så har jag varit i Vibyplan i typ en timme bara och då har man varit med Viktoria, Angelo, Hugo, Markus, Philip, Linnea och Dani vi hade kul med läskigt :S asso klockan var vid 8 och det var möörkt :S
hahah men sen innan viby plan har jag bara chillat lite med kompisar vi har varit lite överallt :D <33
Och just nu sitter jag och bloggar och musik och facebook såklart ! <33
Men jag kommer kanske inte skriva något i höst lovet för kommer ju vara med kompisar och så eller kanske jag gör eller tror det iallafall lovar inget men på lördag kommer det blir kort inlägg för då ska jag på Linneas fest :D <333
Men imorn så kanske jag skriver jag åker typ till tyresö då eller ? Men då skriver jag imorn mer då hejdå
Ska chatta lite nu :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0