bajskorv

hejhej!

Då är man kvar här i södertälje sovde över här igår och ska sova här idag med. Men idag så fyller mammas kompis man år ''40''.. Men sen idag så har jag chattar med dom här Cassandra, Joline, Goliath, Oscar N, Viktoria, Max T, William E, Jennifer, Ida, Wilma, Melpo, Cornelia, Madicken, Dani, Alend, Sofia, Mathias K och sen kommer jag inte på dom andra men klicka på dom blåa eller lila eller vad det är så kommer ni till deras bloggar.
Sen så idag har jag, min mamma och min lillebror vart i pizzerean och käkat pizza och kebab.. Sen när vi kom hem till dom igen asso i södertälje så spelade jag lite xbox och dom här spelen: Fifa 11, South Africa(tror det heter south africa men på svenska heter det syd africa typ det är vm spelet) och south park :D <33
Men satt jag har då mycket spelat XBOX och lekt med min lillebrorsa och vart inne på min mammas data som jag är inne på nu :D <33 kul kul dessutom just nu så sitter jag och kollar på ice age 3 ahahhahahhaha...
Men nu skriver jag inget mer hejdå :D <333
Tack ni som läste hela texten hhaha :D <333333333



Dagens låt :P <3333333
Tryck på ►

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0