Asso omg

Som rubriken asso omg så måste jag få fler jävla blogg läsare asso måste som vet inte vad. Men aja idag så har jag varit i skolan sen jag slutade 13:40 och jag, vickan och linnea drog hem till vickan vi höll på med lös naglar och snacka sen efter en kvart så drog jag hem och packa med min brorsa asso bara lite kläder till tyresö. Sen när jag är i tyresö så åkte jag mamma, lillebror, styv pappa men inte min brorsa han stanna kvar hemma i tyresö men ah vi åkte till södertälje pch här är vi nu jag har fett tråkigt och är bara lite trött min lillebror skriver 24/7..
Och jag lyssnar på musik nu lägger man ut här dagen låt och en bild på min lillebror :D <33



Dagens låt






Ciao Caio :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0