Viktoria Beeerhg

Hejsan just nuw är jag med Viktoria Berg KUL KUL... Men sen innan idag så har jag varit med Hugo J, Marcus S, Philip T, Daniel S N, Max M, Elise J och Emelie Å yes yes det var kul kul.. Men sen efter Daniel och Max drog så drog Jag, Marcus, Hugo, Elise och Emelie. Men vi kollade på tv och det var lite knas jag säger ordningen hur vi satt: Vickan och Emelie satt på en fötölj och sen på stora soffan satt Philip längst ut och sen Marcus sen jag och sen hugo trångt -.-'' Sen andra fötöljen satt Elise :PPP <333333
Och vi kollade på Vänner om ni vet va det e ?? Men det gick inte så super bra för jag hade mössa på mig och Marcus tog den hela tiden och han Kikla (stavning) mig hela tiiiiden !! <333333333
Men sen så drog Marcus, Philip, Hugo och Emelie alla dom drog hem te sig själv <3 Satt sen varre bara Vickan och Elise o jag kvar och vi va ute och hade lite snö bolls krig kommer väll någon annan gång i veckan.. yeaaahss
men nu måste jag tagga från vickan snart halv 9eeee :OO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0