Smsar, Facebook, Youtube och Msn

Tjenare♥

Som rubriken så smsar jag, är inne på facebook, lyssnar på musik på youtube och är inne på msn och chattar och annat :D <33 Men idag så har jag vart i Tyresö Centrum där kom några kändisar och uppträde men sen efter det så gick jag hem (Jag var i tyresö centrum med Alexander= Store bror, Wassin= Halvbror typ 2 månader äldre än mig och en som heter Mathias= vår kompis..)
Och sen när jag kom hem så spelade jag dator och smsade lite med Peter och Tobias :P<33
Men nu pallar jag inte skriva något mer för kommer inte på något men jag kommer börja med:

Dagens:
Blogg
Låt
Bild på mig
Bild på kompis

NU KOMMER DOM !!


Dagens blogg: http://ifyoulove.blogg.se (Viktorias)
Dagens låt: Sean Banan- Puss Puss
Dagens bild på mej X)
                           Klicka på bilden)
Dagens sötnos på kompis:
                       (Klicka på bilden)



Ciao Caio SÖTNOSAR !<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0