Sent inlägg

HEJSAN ;))<333
Idag så har jag vart ute, bakat och data ^^
Jag var först ute med min brorsa sen drog vi hem och baka peppakaka :) Sen så ringde jag Viktoria och vi gick till icaa och köpte cola och chips o popcorn ;DD och träffade Max h och Matte k vi  gjorde ingeting men sen så drog jag och vickan hem te henne och sen efter vid  halv 9 så gick jag hem och sen spela jag data x)<333
Och jag chattade, musik o skype :D<33 Men nu så är jag inne på facebook och lyssnaar på musik på youtube
kul kul :)<33 men imorn vet jag inte om jag ska blogga men jag ska te Sollentuna C imorn och vet nt när jag kommer hem men nu skriver jag nt mer om inlägger kommer dagens:
asso jag pallar bara med dagens låt
Ciao Ciaoo<333333333333333333333333333333
(ska försöka blogga mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0