Förlåt har inte bloggat på länge..

Hejsan som rubriken så har jag inte bloggat på länge ? Men hela den här veckan har jag idrottat mkt.. Men ska nog börja blogga mer nu :D.. Men idag så började min dag med att jag typ vaknaklockan 7 sen bytte jag om käka frukost och borsta tänderna och trog till skolan vid halv 8 och när jag kom till skolan så typ gick jag med ida till buss hålls platsen oh väntade på Alva men det toog 1000 år satt vi gick till klass rummet sen efter ett tag kom hon :D men då var vi i korridoren i skolan oh sen kom hon sen började vi och jag hade slöjd och sen efter slöjden drog jag på rast och jag red på massas ryggar och philip red på min rygg han e as enkel haha.. Sen hade vi typ krig typ peter red på dannes rygg och jag på Vickans rygg och jag vann säger vi (fast igentligen han) haha men sen så gjorde vi samma sak på lunch rasten och efter skolan så drog jag hem packade kläder sen så åkte jag och min brorsa till tyresö och medans smsade jag med Peter, Viktoria, Tobias, Sofia och Linus :D <33
Kul Kul och smsade till tyresö yeaah och smsade lite fortfarénde med peter men han blev tvungen och sova han ska spela match imorn satt nu messar jag lite med Tobias ;) Men och jag är inne på facebook och chattar med lite föölk men nu pallar jag inte skriva mer satt nu kommer dagens låt


Dagens låt: Pitbull- Hey baby

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0