Disco

Heejhej !

Nyss så var jag på disco 19- 22:30... Hade sådär kul.. Asso det var bråk och skitt :/...
Men sen nu så är jag med Viktoria asso hon o max har gjort slut det vart lite komplicerat det var typ däär det var lite bråk och sånt.. Men ja skit i de nu men ja som sagt jag är ju med vickan som jag har sagt med jag och hon är hemma hos vickan klockan är 23:29 ska sova hos henne :DD <33
Men och jag och hon är inne på en varsin data och båda vi bloggar http://ifyoulove.blogg.se (jag ska göra om hennes header) MEEEN JAG ÄR FETT TÖRSTIG HOPPAS DU LÄSER DET HÄR VICKAN..
Men nu pallar jag inte skriva mer glöm inte att läsa vickans blogg :)) <333333333333333333333333



Ciao Nathischh<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0