Bajskorvar...

Hejhej blöööögg läsare. Igår så bloggade jag aldrig ?? Men då så hade jag varit med Elise, Viktoria, Ebba, Cornelia. Vi gick runt i ica, en liten park, och hemma hos vickan (just for fun) men sen så drog Elise, Corre o ebba till viby och ja och vickan gick inte dit... Men så gick vi hem till vickan och vi spelade monopol och så plingade Theo på och ja han och Vickan drog ut till en park och där kom linnea. Och sen frös vi som apor satt vi gick hem till Vickan. Jag och Viktoria forsatt spela monopol och Linnea kolla på. Och Theo kollade på Viktorias Fotbolls bilder elr fan man ska säga.. Men sen kom Elise och vi gjorde typ ingeting och efter typ elise kom efter typ 40 minuter drog elise igen hon skulle äta lunch. Sen kom elise tbx och då hade Theo dragit :P Och sen så hade jag, vickan, linnea och elise typ kuddar under tröjan och hade krig thihi ^^ Det var fööör kul !! haha. Sen efter det så drog linnea och käka.. Sen jag Elise och Viktoria lekte kurragömma (stavning) jag gömde mej över ett skåp fett läskigt och vickan i ett skåp ^^ och skåpet är typ 3 meter högt ??? nästan men jag var typ 2 cm ifrån taket jag kråka hela tiden ont ont... -.-'' hhaha men Viktoria gömmde sig i ett skåpt med typ fett med mycket kläder i fett jobbigt att komma in haha.. Men sen kom linnea o vi spelade tecknet och bubblan och så drog båda sen och ja och Viktoria kollade på film och åt kladd kaka / Chips kul och gött ! Men sen så sovde vi. Och idag vet vi inte vad vi ska göra jag har chattat med massa och sånt och nu ska Vickan blogga satt läs den med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0