Bada Bada Bada

tjena alla blogg läsare idag har jag varit i nyboda fritids gård och vi var och bada ju som jag skrev igår typ ?
och som rubriken och imorn ska jag dit imorn asso till nyboda fritids gård men inte sim hallen :D <3
Men sen efter sim hallen så gick vi tbx till nyboda fritids gård och jag spelade lite pingis och jag lärde mig en låt på piano däär jag lägger ut den låten som dagens låt :P <3333 DE BEH BAH !<33 (Det blir bra) hehehehhe
Men sen så chattar jag faktis inte med Cassandra hahah men chattar med andra !!!!!!!!!!!!!!!!
pallar inte säga vilka det e så fett många :P<333333 men nu kommer låten okkeeeeyyyyy ?..
Dagens låt Swedish House Mafia- One...
(komentera om ni har hört den ??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0