rubrik ?

Hej xD

Har inte bloggat på länge jag vet men det är bara för att min dator e seg och pallar inte blogga på den då.
Men just nu så är jag med Amanda, Linnéa & Viktoria men dom gör massa konstiga saker dom typ 1 ska ligga under maddrasen sen ska alla vi sitta på den personen & nu ska vickan va där :D. Men den 24e så fyllde jag år Weaay men jag fick en topp av Emelie och av linnéa fick jag någon hår grej & 1 peace halsband och engla fick jag choklad & blommor och min mamma fick jag en ny mobil av farmor fick jag 300 kroner och min mormor typ en klocka satt ala andra kompisar var borta men jag har inga bilder från det satt .....
Men snart ska jag till Norrviken sjön med Viktoria & Linnea och Amanda ska rida men jag skriver inget mer för att vi ska göra en film nu xD heheh kommer filma in i min mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0