Mc Donald's

Tjenare alla fula & Snygga♥

Har vart i Mc Donald's idag med Wassin, Alexander (styv bror och min riktig brorsa) Och sen var min farbror där oxå. Men dagens pinsamhet va faktis i mc donald's så ramlade jag asso alla i mc donald's glodde på mig och garva åt men asso fett pinsamt svär ! Sen när jag kom hem så gick jag typ ut på direkten och träffa amanda vi snacka bara lite sen gick jag hem och nu så kollar jag på VM finalen Holland VS Spanien Jag tror nog holland vinner dom är fett braa !! Men jag har inga bilder från idag asso tog i nte bilder från donken idag häller men jag lägger bara ut några bilder :)


Den bilden har jag som profil bild på facebook & Bilddagboken :)<3



Sötaste Viktoria

Sötaste Cornelia

Sötaste Ebba

Saknar er fett mycket
♥ Viktoria ♥
♥Cornelia ♥
♥ Ebba ♥
♥ ♥



Det va bilderna nu ska jag lägga ut en låt låtar :)
Sofijah- du var så mkt



Skriver inget mer :)<3 hejdå
Kommer skriva mer efter VM matchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0