9 dagar kvar & och 14 dagar kvar tills...

Hej♥

Som rubriken 9 dagar kvar & och 14 dagar kvar menar jag asso att 9 dagar kvar tills jag ska till norrviken asso jag är i tyresö och 14 dagar kvar tills jag fyller år ahh btw just det viktoria fyller år om en månad asso 10nde augusti. Men idag så har jag vart med Monthira (min styv kussin) vi har gått runt granängs ringen nej lol sajk vi har bara gått lite här och där haha :) <3 Men nu så gör jag inget mkt bara chattar med sämsta oscar asso jag äger jue såklart !! :) haha vet inte vad jag ska skriva men imorn vet jag inte vad jag ska göra enva att va hemma tror jag, asso vill inte va med någon har typ bråkat med jätte många i tyresö -.-'' :'(
Skriver inget mer lägger ut en låt bara.

                                                             En låt som behövs nu för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0