23:11

Cha Cha !<3

Har inte bloggat på hela dagen men nu bloggar jag iaf. Berättar lite vad jag har gjort idag !<3
jag vaknade vid 10 va jag inne på datorn sen så spela jag till 11 elr något sen så åt jag frukost efter det så lekte jag med min lillbror haha sen så va jag inne på datorn igen. Sen så lekte jag mamma & min Alexander (min brorsa) med Vincent (Vincet lillebrorsan) vi sjöng lite för honom haha funny funny Yeah :/ Sen så va jag inne på datorn igen chattade lite och sen så gick jag ut och va med kompisar och sånt sen så kom jag hem vid 22:18 när jag kom hem så duschade jag och nu så bloggar jag asso jag skrev ganska konstig haha :) asso har fett tråkigt för att har smsat typ asa många men ingen svarar :'(
men jag har inga bilder för dagen Schyynd. Jajjaja bloggar inte mer skriver nog imorn när jag vaknar :)<3


Herrå klockan är 23:20 nuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0