Svar på 2 fråger

Postat av: Oliii<3

Favoritplagg?
Favoritgodis?
Mobil ellr data?
När skaffa du din blogg?
Favoritfärg?

Där fick du några tråkiga frågor;P<3

Svar:

 1. jag vet faktis inte jag har rätt så många favorit plagg
 2. Typ choklad och elefant snören :D
 3. Kan inte välja haha.
 4. Jag kommer inte ihåg kanske 1-2 månader sen
 5. Rosa/Turkos

Postat av: cornelia

Vilka bloggar läser du?
Kissie/paow?
Favoritprogram?
Beskriv dig själv med ett ord :)
Kan du prata flytande thailändska?

Svar:

1. Din&Ebbas, Vickans, Min styvsyrras, kissies, nickitas ganska många orkar inte säga alla :D
2. Kissie
3. venne
4. Ful
5. Ja men kan inte direkt alla ord





Svarar på fler när fler har komenterat


Kommentarer
Postat av: cornelia

Du är INTE ful !

2010-08-05 @ 09:49:26
URL: http://meninas.blogg.se/
Postat av: Nathalie<33

JOE

2010-08-18 @ 12:30:55
URL: http://kallamignathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0