Färgat håret

tjenare alla snygga!

Igår så var jag med kompisar typ hela dagen sov hemmos dom oxå. Men nu så är jag med Linnéa, Viktoria & Amanda fast dom springer ute i spöregnet inte jag jag e förkyld =( Men skriver inte så mycket för att dom kommer nog in snart och då ska vi säkert göra något annat men jag har faktis färgat håret kul kul (lägger ut en bild på slutet av bloggningen)... Men jag tror inte jag ska blogga under veckan är inte säker för att vi har skola och efter skolan så kommer jag nog va med kompisar och kommer åka upp till vibyplanen tror jag eller maybe. Men jag kommer inte på något jag ska skriva eller jo efter som att jag inte kommer blogga på veckan typ då får ni smsa mig ni som har mitt nummer eller messa mig om du har tele2 !!!! <3<3 Men nu pallar jag inte skriva mer!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0